Çağrı Merkezi Masaları

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Çağrı merkezlerinde ses karmaşasını önlemek için çalışanların masalarının arasında seperasyon panel kullanılabilir. Dışarıdan gelen sesleri ve içeriden dışarıya giden sesleri kesmek için akustik süngerler kullanılabilir. Çağrı merkezlerinde çalışanlar seslerden olumsuz etkilenebilir.


Çağrı Merkezlerinde kullanılan masa seperatörleri ve akustik paneller yardımıyla gerekli ses yalıtımı çalışması sağlanmaktadır.Gürültü, psikolojik etkenler ve kan basıncı düşmesi, kas kasılması gibi olaylara neden olabilir. Bu nedenler ses yalıtımı önemlidir. Paravan, akustik paneller, seperatör ve akustik süngerler kullanılarak ses yalıtımı sağlanır.

Çağrı Merkezi gibi alanlarda meydana gelen ses karmaşası iş verimini azaltmaktadır. Bu gibi ortamlarda ses karmaşasını önlemek için akustik düzenlemeler yapılmaktadır. Akustik düzenlemede genellikle akustik paneller uygulanmaktadır.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.