Çağrı Merkezi Ses Yalıtımı

çağrı merkezi ses yalıtımda kullanılan malzemeleri

Çağrı merkezi call center ses karmaşasını önlemek için çalışanların masalarının arasında seperatör kumaş kaplı panel kullanılabilir. Dışarıdan gelen sesleri ve içeriden dışarıya giden sesleri kesmek için akustik süngerler kullanılabilir. Çağrı merkezlerinde çalışanlar seslerden olumsuz etkilenebilir.

çağrı merkezi call center ses yalıtımı

çağrı merkezi call center ses yalıtım malzemeleri

Çağrı Merkezi Call Center

Çağrı Merkezlerinde kullanılan masa seperatörleri ve akustik paneller yardımıyla gerekli ses yalıtımı çalışması sağlanmaktadır. Gürültü, psikolojik etkenler ve kan basıncı düşmesi, kas kasılması gibi olaylara neden olabilir. Bu nedenler ses yalıtımı önemlidir. Akustik kumaş Paravan, akustik paneller, seperatör ve akustik süngerler kullanılarak ses yalıtımı sağlanır.

çağrı merkezi call center ses yalıtımı

çağrı merkezi call center ses yalıtım malzemeleri

Çağrı Merkezi gibi alanlarda meydana gelen ses karmaşası iş verimini azaltmaktadır. Bu gibi ortamlarda ses karmaşasını önlemek için akustik düzenlemeler yapılmaktadır. Akustik düzenlemede genellikle akustik paneller uygulanmaktadır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir